Szolgáltatások

Rendkívüli büszkeséggel tölt el bennünket, hogy olyan szolgáltatásokat biztosíthatunk ügyfeleinknek, amelyeknek segítségével jelentősen javíthatják, optimalizálhatják üzleti folyamataikat, és hatékonyabbá tehetik a vállalkozásuk működését.

CHANNEL MANAGEMENT

A csatorna-értékesítési stratégia több szempontból is előnyös, mivel vállalkozásának nem kell nagy összegeket befektetnie sem az értékesítésbe, sem a disztribúcióba. Ha megtalálja az Ön számára ideális partnereket termékeinek és megoldásainak terjesztésére, akkor üzleti tevékenységének más stratégialiag fontos területeire összpontosíthat, például a termékfejlesztésre vagy bármi másra. A csatorna-értékesítési modellel nagy terhet vehet le értékesítési csapatáról, rengeteg erőforrást szabadíthat fel és optimalizálhatja  költségeit.

A több évtizedes tapasztalattal rendelkezünk nemzetközi informatikai megoldások és szolgáltatások csatorna-értékesítésében. A hosszú évek folyamán kialakított partnerhálózatunknak köszönhetően, azonnali segítséget tudunk nyújtani ügyfeleink számára a megfelelő partner felkutatásban az amerikai és az EMEA régiókban, szinte minden ágazatban.

Ügyfeleink hozzáférést kapnak kiterjedt kapcsolati hálózatunkhoz, illetve igény esetén tanácsot adunk arra vonatkozóan, hogyan lehet a lehető legtöbb hasznot kihozni a nemzetközi csatorna-értékesítésből. Külön kérésre akár saját Csatorna Menedzsert is tudunk biztosítani.

A saját Csatorna Menedzser:

  • létrehozza, fenntartja és bővíti partnerkapcsolatait a megbízó informatikai termék és/vagy szolgáltatási portfoliójának elvárt színtű értékesítéséhez;
  • folyamatosan támogatja az ügyfeleket az üzletfejlesztésben;
  • segítséget nyújt a stratégiai és üzleti tervek kidolgozásában is, amelyek elősegítik az ügyfelek bevételeinek növelését;
  • felelős a partnerek folyamatos képzéséért és fejlesztéséért;
  • folyamatosan figyelemmel kíséri a piac technológiai fejlődését

IT SUPPORT HELPDESK

Minden vállalkozásnak szüksége van az IT rendszereinek támogatására. Az IT-service vagy a Helpdesk támogatási megoldás biztosítja az Ön vállalkozásának azt az egyetlen kapcsolattartó pontját, amely a technikai kérdések gyors és hatékony megoldása érdekében, biztosítja vállalkozása sikeres működését.

Informatikai támogatási és ügyfélszolgálati szolgáltatásaink a következők elemekből állnak:

  • kétnyelvű ügyfélszolgálat támogatás;
  • távoli támogatás;
  • Service Level Agreement-ben meghatározott, és garantált válaszidő és átfutási idő;
  • tapasztalt szakértői támogatás

Minőségi támogatást nyújtunk számítógépekhez, mobiltelefonokhoz, szoftverekhez és alkalmazásokhoz. Technikai támogatási szolgáltatásainkat végző kollégáink egyetlen kapcsolattartó pontként működnek minden hardver- és szoftverkarbantartási kérdésben. Gyors válaszidőnk és azonnali reagálásunk védelmet nyújt a gyakori leállások és a hardverhibák által okozott károk megelőzésében.

Technikai támogatási szolgáltatásaink a következőket tartalmazzák:

L1 szintű támogatási szolgáltatások:

  • hívásnaplózási szolgáltatások;
  • hívás eszkaláció;
  • információ rögzítése;
  • szkriptelt megoldások továbbítása

L2 szintű támogatási szolgáltatások:

  • problémák azonnali diagnosztizálása és azonnali kezelése (amennyiben lehetséges);
  • rendszerhasználati tanácsok és irányelvek;
  • eszkaláció kezelése;
  • adatbázis-frissítési segítség;
  • lépésenkénti hibaelhárítási tanácsok;
  • multivendor támogatás a szoftverek széles skálájához

PROJEKTMENEDZSMENT ÉS TANÁCSADÁS

Projekt & Bidmenedzsment

Az informatikai ágazatban közel egy évtized alatt felhalmozott tapasztalatunk biztosítja a megfelelő hátteret az ügyfeleink hatékony támogatásához.
Nagy informatikai projektekben a csapatok irányítása, az állandóan változó környezetből adódó mindennapi kihívás széles informatikai iparági ismeretet és szakmai tudást, valamint professzionális vezetési ismereteket követel meg. Szakembereink, számtalan iparágban, különböző típusú és méretű vállalatnál szerzett komoly tapasztalattal és háttérrel rendelkeznek. Ennek a sokrétű tapasztalatnak és szakmai tudásnak köszönhető, hogy képesek vagyunk testreszabott és elkötelezett támogatást nyújtani ügyfeleink számára, és vállalásainkat határidőre teljesíteni ügyfeleink legnagyobb megelégedésére.

IT Tanácsadás

Informatikai tanácsadó cégként személyre szabott informatikai tanácsadási szolgáltatásokat és üzleti informatikai támogatást nyújtunk bármilyen méretű szervezeteknek. Segíthetünk az Ön szervezete a digitális transzformáció folyamatának az előremozdításában, valamint informatikai stratégiák kidolgozásában és innovatív megoldások megvalósításában, a testreszabott informatikai tanácsadó szolgáltatásainkkal. Stratégiai útmutatást nyújtunk, ideértve a felhőalapú stratégiát, az informatikai költségvetés tervezését, a kockázatkezelést, az üzletmenet-folytonossági tervezés, az informatikai értékelés, a stratégiai tervezés és a kommunikációs szolgáltatásokat.

Informatikai felmérések. Az informatikai felmérések segítenek megérteni az informatikai környezetet, és összpontosítani a legfontosabb üzleti célokra.

Informatikai stratégia és tervezés. Műszaki szakértőink segítenek olyan informatikai stratégia kidolgozásában, amely tükrözi a technológiai döntéseket, összhangban az Ön üzleti célkitűzéseivel.

Üzleti folyamatosság. Támogatja a kritikus rendszereket és folyamatokat a zökkenőmentes működés érdekében.

Irányítás, kockázat és megfelelés. Az infrastruktúra és a szervezeti stratégia sikeres összehangolása érdekében közösen fejlesztjük ki és szállítjuk le az ügyfelekkel leegyeztettet informatikai keretrendszereket. 

Amennyiben szolgáltatásaink  felkeltették érdeklődését, további információért kérjük forduljon munkatársainkhoz a lenti elérhetőségeink egyikén vagy töltse ki a lenti kapcsolatfelvételi nyomtatványt.

ALTSHIFT Consulting Limited

+36 30 530 8170